مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آذر 1399 ساعت 18:552020-11-27ورزشي

لیگ برتر والیبال| تداوم صدرنشینی والیبال سیرجان/تیم ساپیا یک تیم پرمهره است


سرمربی تیم والیبال سیرجان بعد از باخت تیمش در برابر سایپا گفت: یک بازی خیلی خوبی بود دیدید که ما از اول هم می دانستیم تیم ساپیا یک تیم پرمهره است و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و ما هم برای این بازی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال تیم والیبال سیرجان به مصاف تیم مدعی والیبال سایپا رفت که با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم سایپا شد.

تیم والیبال سیرجان که بازی را خوب شروع کرد و توانست ست اول را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود تمام کند اما این پایان کار نبود و تیم سایپا با بازی خوب و هوشمندانه توانست سه ست بعد را به نفع خود پایان دهد و برنده نهایی این مسابقه باشد.

محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان بعد از باخت تیمش در برابر سایپا گفت: یک بازی خیلی خوبی بود دیدید که ما از اول هم می دانستیم تیم ساپیا یک تیم پرمهره است و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و ما هم برای این بازی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم.

وی عنوان کرد: دست اول را که پیروز شدیم فکر کردیم که تیم حریف را به راحتی شکست می دهیم و در حالی که در دست دوم هم از حریف جلو بودیم امتیازات زیادی را از دست دادیم و این تجربه تیم سایپا بود که با بازیکنان ملی پوش خود توانست بازی را برنده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| تداوم صدرنشینی والیبال سیرجان/تیم ساپیا یک تیم پرمهره است

لیگ برتر والیبال| تداوم صدرنشینی والیبال سیرجان/تیم ساپیا یک تیم پرمهره است